MadeByMandy

Alla inlägg den 1 maj 2020

Av Mandy Wollersheim - 1 maj 2020 02:30

Idag så kom äntligen mitt efterlängtade paket från Most Creative. Jag gjorde så att jag tog kontakt med Marika som har Most Creative och frågade henne om jag kunde få köpa ett överraskningspaket med textilvinyler från henne. detta gick bra och jag gav henne fria händer med de enda kraven att det skulle kosta max 500 kronor med frakten inräknat. Jag berättade även att jag inte gillar lila och rosa så att jag slapp att få textilvinyler som jag ändå inte kommer att använda. 

 

När jag hämtade paketet idag så blev jag alldeles tårögd för det var så fina textilvinyler och jag hade även fått en lite gullig nalle som jag glömde ta foto på. Ska försöka komma ihåg det till imorgon.

 

I paketet så fann det i alla fall 26 A4 stora textilvinyler i olika färger med glitter och shimmer.

 

Här kommer bilder på alla vinylerna med närbild på de flesta namnen (jag glömde fota två av namnen) :

                                                               

                                    

Ja det var alla och jag är KÄR! Det ska bli så sjukt roligt att få leka med alla dessa och alla de andra textilvinylerna som jag har. Nu har jag ett riktigt lager så att jag kan börja ta beställningar. På listan över villhöver saker står just nu en Cricut Easy Press så att jag kan få jämn värme på trycken och inte lite si sådär som strykjärnet ger.


Nä nu kallar sängen annars så lär jag sova bort hela dagen idag.

Sov gott och var rädda om er!


Kram 

Mandy

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Mandy heter jag och här på bloggen så kan du läsa allt om mina pyssel jag gör

Översätt bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2020
>>>

Fråga mej =D

1 besvarad fråga

Gästbok

Besökare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards